Bloemenactie Albert Heijn

Boekettenactie Albert Heijn

Ook in 2022 ondersteunt Albert Heijn het werk van Pink Ribbon door middel van een bloemenactie in de borstkankermaand. Van week 39 tot en met week 43 zijn er diverse boeketten, planten en arrangementen te koop waarvan €2,50 van de verkoopprijs naar Pink Ribbon gaat. 



Opbrengst 2021
De boekettenactie van Albert Heijn is super succesvol. In 2021 is er dankzij alle klanten ruim 315 duizend euro opgehaald voor borstkankeronderzoek!
We zijn dankbaar dat Albert Heijn hun klanten op deze manier de mogelijkheid geeft om vrouwen met borstkanker te steunen. 

Op de foto, van links naar rechts: Indira Balgobind (Pink Ribbon), Bas Brand (KWF Kankerbestrijding), Marit van Egmond, (CEO Albert Heijn), Hannemiek Jonker (Waterdrinker), Margot ter Weeme (Albert Heijn) en Pim Schalke (Bloom).