De Bijenkorf lanceert Moederdag parfum met opbrengst voor Pink Ribbon

Voor Moederdag lanceert de Bijenkorf de geur Eau de Mama, een ode aan mama. De geur is zo veelzijdig als een moeder: krachtig, warm, puur en elegant. Tot en met 12 mei is de geur met vele andere geuren te koop in de winkels en via deBijenkorf.nl. De opbrengst van Eau de Mama gaat naar Pink Ribbon.


Eau de Mama (50 ml) is voor €39,95 te koop in de winkels van de Bijenkorf en via de website zo lang de voorraad strekt. De opbrengst van Eau de Mama gaat naar Pink Ribbon. Van 10 t/m 12 mei kunnen alle parfums kosteloos gegraveerd worden op de afdeling cosmetica in elke winkel.

In iedere verpakking zit nog een kleine extra, een kaartje met bloemzaadjes die je onder een laag aarde legt. Veel aandacht, liefde en een beetje water geven, dan groeit er binnen de kortste keren iets moois uit.
Zoetgeurende vanille voert de boventoon in deze oriëntaalse gourmandgeur. De toevoeging van tonkabonen en amandel maakt Eau de Mama onweerstaanbaar, terwijl bloemnoten als osmanthus, heliotroop, jasmijn en tuberoos een fris en tegelijk weelderig accent geven.