8e statiegeldactie Dirk van den Broek voor Pink Ribbon groot succes

Begin oktober was de aftrap van de landelijke statiegeldactie voor Pink Ribbon. Dirk van den Broek gaf zijn klanten voor het 8e jaar op rij de mogelijkheid om hun statiegeld bon te doneren aan borstkankeronderzoek. Eind november eindigde de actie en vandaag kunnen we bekendmaken dat de actie het bedrag van 46.244,98 euro heeft opgeleverd. De Dirk van den Broek vestiging op het Marie Heinekenplein in Amsterdam was het decor van de onthulling van de opbrengst. Pink Ribbon ambassadeur Quinty Trustfull mocht de cheque met daarop de eindopbrengst in ontvangst nemen. Zij kreeg deze overhandigd door supermarktmanager Dennis Weijers.


De Dirk van den Broek vestiging op het Marie Heinekenplein in Amsterdam was het decor van de onthulling van de opbrengst. Pink Ribbon ambassadeur Quinty Trustfull mocht de cheque met daarop de eindopbrengst in ontvangst nemen. Zij kreeg deze overhandigd door supermarktmanager Dennis Weijers.
Quinty: “Al acht jaar een actie voor Pink Ribbon bij alle Dirk Supermarkten. Dat is zo waardevol. Hiermee kunnen we echt bijdragen aan nieuw onderzoek op gebied van borstkankeronderzoek. Dankjewel klanten en Dirk!”.

Ook Marcel Huizing, directeur Dirk, is verheugd over de samenwerking. “Met deze geweldige donatie helpen we Pink Ribbon nieuwe onderzoeken en projecten te financieren, zodat een
juiste behandeling en optimale begeleiding van borstkankerpatiënten mogelijk is. Ik ben heel trots dat onze klanten dit goede doel een warm hart toedragen en gul gedoneerd hebben!”

Opbrengst voor onderzoek
De opbrengst van deze actie gaat naar nieuwe onderzoeken op het gebied van borstkanker.