Leveranciers

We zijn dankbaar dat we in ons werk geholpen worden door diverse bedrijven. Tegen (vaak sterk) gereduceerd tarief helpen ze ons om onze doelen te bereiken.

Dé Media

Dé Media uitgevers is trots op haar partnership met Pink Ribbon. Al sinds 2010 werken we samen en realiseren we jaarlijks een huis aan huis informatiekrant waarin Pink Ribbon verteld waar ze voor staat en op welke wijze de donaties worden besteed.
Douwe Rozema, directeur Dé Media:
"De doelstelling die Pink Ribbon voor ogen heeft raakt ons allemaal. Er is nog steeds te weinig aandacht voor de borstkankerpatiënt die de juiste behandeling verdient en genezen moet worden. Om die reden zet het team van Dé Media zich jaarlijks met veel enthousiasme in om de Pink Ribbon boodschap blijvend en zo breed mogelijk onder de aandacht te brengen. Ook wij dragen Pink Ribbon een warm hart toe!"

The Odd Shop

The Oddshop werkt mee aan verschillende projecten en campagnes. Het bureau bedacht o.a. de campagne DeBand en campagne & film ‘Borstkanker zaait zich uit naar je leven’. Ook zijn ze verantwoordelijk voor de campagne rondom het thema 'Jonge vrouwen met borstkanker' van 2015, de campagne 'OverLeven met borstkanker' in 2016 en de campagne '1 op de 7 vrouwen' van 2017.
Oscar Hamming Managing Partner: "De gevolgen van borstkanker treffen veel meer dan alleen het lichaam. Borstkanker zaait zich uit naar je leven. Een gegeven waar je niet altijd bij stilstaat. De inzet van Pink Ribbon om de bewustwording van alle facetten van borstkanker onder de aandacht te brengen, maakt de stichting zo belangrijk. De onafhoudende energie waarmee de betrokken medewerkers het verschil proberen te maken in de levens van zoveel patiënten heeft ons geïnspireerd. We ervaren het dan ook als een eer om ons steentje bij te mogen dragen aan deze voortdurende uitdaging."

Zigt

ZIGT is een full service mediabureau. De basis van onze dienstverlening wordt gevormd door mediastrategie, -planning, -inkoop en optimalisatie van alle mediumtypen; TV, radio, internet, dagbladen, tijdschriften, huis-aan-huisbladen, folders, buitenreclame, guerrilla-inzet, etc.
Alle vormen van online media worden door ZIGT Digitaal gemanaged, altijd vanuit een geïntegreerde visie en totaaladvies. ZIGT helpt Pink Ribbon door het doen van marktonderzoek en media inkoop voor de campagnes van 2015, 2016 en 2017.